Icon Jan Bommerez Rood
Ik volg de cursus ontwikkelingstrauma

Ik vind de onlinecursus heel fijn, betrap me wel regelmatig dat ik het volgen van de lessen uitstel. Ik schat, om ik het deels te confronterend ervaar (wat eigenlijk al veel zegt, maar het lig niet aan de cursus zelf).

De geldigheid was een jaar, en dat was dus al om.

Heb het dan nog een keer laten verlengen en hoop dat ik dan nu door kan zetten.

1 x per maand een mail vol inzicht en wijsheid van Jan?
Schrijf je in!

0
    0
    Je winkelwagen
    Je winkelwagen is leeg